Badcruiser
Marka badcruiser jest obecna na polskim rynku od 2014 roku
Odbiorcami są głównie młodzi ludzie, znający się na najnowszych trendach, nie ukrywający swych nieszablonowych zainteresowań.
Odbiorcami są głównie młodzi ludzie, znający się na najnowszych trendach, nie ukrywający swych nieszablonowych zainteresowań.
Zadanie polegało na utworzeniu logotypu i strony internetowej, które oddawały by charakter sprzedawanych rowerów i części. Słowo bad z nazwy zostało tak przedstawione aby kojarzyło się jednocześnie z rowerem oraz czymś złym (po angielsku bad) co w tym miejscu przedstawione zostało jako rogi. Lekka czcionka napisu cruiser przywołuje uczucie lekkiej i spokojnej jazdy rowerem po mieście.
Prezentacyjny charakter całej strony internetowej pozwala przenieść się do krainy gdzie krawężniki są niskie a kierowcy nie wymuszają pierwszeństwa na drodze.
Jeśli spodobał Ci się ten projekt i szukasz czegoś podobnego wypełnij formularz darmowej wyceny. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie aby przedstawić możliwości współpracy.